UWM z nagrodą za serwis rekrutacyjny

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski zajął drugie miejsce w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis 2018 w kategorii serwisy rekrutacyjne. Konkurs ogłosiła Fundacja Edukacyjna Perspektywy.

Wyniki konkursu fundacja ogłosiła podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie 23 lutego. Nagrodę w imieniu UWM odebrał prof. Jerzy Przyborowski - prorektor ds. kształcenia i studentów UWM, odpowiedzialny za promocję i sprawy studenckie. Uniwersytet w nagrodę otrzymał pamiątkowy dyplom, jednorazowy mailing do maturzystów 2018 zawierający (31106 adresów), baner double bilboard na portalu perspektywy.pl na 1 miesiąc i 5 postów na Facebooku Perspektyw.

- Jestem zaskoczony i zadowolony z wyników konkursu. To pierwsza tego typu nagroda, jaką zdobył nasz Uniwersytet. Jury doceniło naszą dwuletnią pracę nad budowaniem serwisu. Mogłem się też przekonać, że serwis podoba się młodzieży - przechodząc holem Pałacu Kultury i Nauki słyszałem zdanie "warto do nich iść na studia". Chciałbym podziękować osobom pracującym przy budowie serwisu: Michałowi Orłowskiemu, pozostałym pracownikom Biura Mediów i Promocji oraz Pawłowi Łojewskiemu z Biura ds. Studenckich - nie  kryje radości z nagrody prorektor prof. Jerzy Przyborowski.

Do konkursu zgłosiło się 46 uczelni, w tym m.in. politechniki: Warszawska, Wrocławska i Świętokrzyska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, uniwersytety: Ekonomiczny i Medyczny w Poznaniu, Jagielloński, Gdański, Wrocławski, Marii Curie-Skłodowskiej i inne. Na uroczystym wręczeniu nagród oprócz przedstawicieli władz uczelni startujących w konkursie obecni byli także uczniowie szkół średnich.

Konkurs był rozgrywany w następujących kategoriach: reklama prasowa (15 zgłoszeń), event wspierający rekrutację (26), gadżet promocyjny (17), kampania w mediach społecznościowych (17), video online (21), content marketing (15) i serwis rekrutacyjny (15).

UWM w konkursowe szranki stanął w 3 kategoriach: serwis rekrutacyjny, video online i kampania w mediach społecznościowych. Spośród tych zgłoszeń najwyższe uznanie jury zdobył nasz serwis rekrutacyjny http://rekrutacja.uwm.edu.pl/. Zajął on 2. miejsce w Polsce po serwisie Uczelni Łazarskiego w Warszawie i przed serwisem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Serwis rekrutacyjny UWM w 2017 r. miał 378 tys. odsłon i 84,3 tys. użytkowników. Pełne informacje można uzyskać na nim już za 3. kliknięciem.

- Bardzo cieszy nas zdobycie drugiego miejsca. To dla nas potwierdzenie, że kierunek, który obraliśmy przy jego budowaniu jest słuszny. Nasz serwis rekrutacyjny jest właściwie stale w budowie. Np. tej jesieni dołożyliśmy do niego informacje o studiach podyplomowych. Staramy się w nim podawać informacje potrzebne kandydatom na studentów w sposób dla nich zrozumiały i w atrakcyjnej formie, nieodbiegającej od tego wszystkiego, do czego są przyzwyczajeni, jako pokolenie powszechnie korzystające z Internetu - mówi Wioletta Ustyjańczuk, kierowniczka Biura Mediów i Promocji UWM.

Ten tok myślenia dotyczy wszystkich działań promocyjnych UWM, w tym szczególnie content marketingu. Ten termin oznacza, że działania reklamowe naszej uczelni skierowane są do potencjalnych studentów. Dzięki temu nie trafiają do niezainteresowanych, np. starszych i są tańsze.

Nagrodzony zespół pracował w składzie: Wioletta Ustyjańczuk – kierownik, Michał Orłowski, Cezary Kuczyński, Janusz Pająk, Katarzyna Wróblewska, Dominik Łukasik, Paweł Łojewski, Agnieszka Zdanowska i TV Kortowo.

lek

w kategorii